O gün büsbütün güzeldi. Hiç yaşamamış şeyler gibi güzeldi. Hayatın eşiğinde,düşüncenin eşiğinde son bir defa gördüğümüz şeyler gibi güzeldi... Ahmet Hamdi Tanpınar
Bugün hava kötü!
Şehirde türettik bu saçma, bu nankör lafı...
Yağmura kötü hava diyeni kuraklıkla terbiye eder Allah!
Kötü olan yağmurun varlığı değil, yokluğudur, Ey benim şehirde kendini şaşırmış aklım!
Şairin bir yakıtı varsa; o da yağmurdur.! Yılmaz Erdoğan
Yitirilmiş kentlerde bıraktığım kendimi aramam bunca yıl sonra, sonra aranılacak bir ben daha bırakarak kentin kapılarından çıkmam....bulmak, yitirmekten büyük... yitirmem nakkaş olduğumda...bulmam nakkaşlığımdan.