RoYaLSi

Gece yalnız kalmak gibisi yoktur... Aslında yalnız kaldığımızı sanırız ama en kalabalık anlar o anlardır. Tüm sevdiğin kadınlar, tüm eski dostlar, tüm canını yakanlar, tanıdık ölüler, tüm özlediğin insanlar oradadır... Hepsi beynini tırmalar... Eve gidemezsin... Ayılmak istemezsin... Sabah olsun istemezsin...
Sayfa 50
Reklam
Aşkta ise beğenme bilinçsiz, körü körüne olur ve mutluluk bu bilinçsizlikten, bu körlükten doğar...
Sayfa 511
Zemberekkuşu, sen hiç gözyaşlarının gölgesine baktın mı..?