Herkesin birbirine benzediği bu dünyada kendin kalabilmek, kendine ait bir düzene sahip olmak, sınırlara sahip olabilmek çok zor. Şahsına münhasır olabilmek çok zor. Ama en zoru da binbir zorlukla özene bezene kurduğun bu dünyayı kendi hayatına kopyala yapıştır yapmaya çalışan kendi hayatını, hayallerini hiçe sayarak senin her tuğlasını kendi emeklerinle kendi gözyaşlarınla kurduğun bu hayatı özensizce kendilerine adapte etmeye çalışan insanlarla aynı dünyada yaşamak. Kendine ait hayalleri, vizyonu olan insanları birilerinin kendine model alması tabii ki çok doğal ve model alınan kişi için oldukça gurur verici. Ama lütfen insanların yıllarca uğraşıp çabalayıp kurdukları hayatların, hayallerin her parçasını gidip de kendi hayatınızın bir yerlerine adapte etmeye çalışmayın. Bu hem sizi küçük düşürür hem de komik ve özgüvensizce olur. Kendinize ait bir benliğiniz olsun. Kınadığınız şeyleri siz yapmayın mesela. Vizyonunuz ve kendinize ait hayalleriniz olsun. Kendinizi başka birinin hayatını, hayallerini çalacak kadar değersizleştirmeyin. Biraz olsun sevin kendi benliğinizi. Hayatınızı bir başkasından çalmayın, kendi ellerinizle kurun. Ve hayatımdan bir tavsiye verecek olursam lütfen kimseye güvenip de hayallerinizi, istediğiniz hayatı, hedeflerinizi anlatmayın. Sonra kimlik/benlik sorunu yaşayan birisi gelip tüm hayallerinizi kendi kurmuşçasına utanmadan kendi hayatına adapte etmeye çalışıyor. Kendinizi sevin ve her daim "kendi" hayallerinizin peşinden koşun. En önemlisi de her zaman "KENDİNİZ" olun...