Az önce seni özlediğimi fark ettim...
Biliyorum söylemişliğim var, ama bu defa çok başka inan bana... Fotoğrafına baktım biraz, orada gülümsüyorsun, gözlerin ışıl ışıl... Sanki canlanıp sarılacak gibisin boynuma.
"Ben hiç gider miyim deli" der gibi bakıyorsun.
Ağladım..
- oluyormuş öyle bazen -
"Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı. Çünkü o, benim için bütün insanlığın timsaliydi."