Sadık berberoğlu

Sadık berberoğlu

, bir kitap okudu
8/10
·704 syf.·
Beğendi
·
2020 17. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sadık berberoğlu

, 2020 okuma hedefini güncelledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
17/96 kitap - %18 tamamlandı
17 kitap okudu
96 kitap
4.633 sayfa
1 inceleme
12 alıntı
"Ömrümün en güzel senelerini halkın eğlenerek iyi vakit geçirmesi için çalıştım. Gördüğüm karşılık, hakaret ve nefret oldu."
Doktor Johnson'un söylediği gibi: "Allah bile insanların hayatı son bulmadan, insanları yargılamıyor." Öyleyse bize ne oluyor?
"Sinemde yorgun, fakat merhametli, kimseye karşı kötülük düşünmeyen bir kalp taşıyorum."