Kürk mantolu madonna da ne güzel söylemiş Sabahattin Ali :Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin...
Evdal ey, mahrum Evdal , gönül gönül-ü sevsin de, yerimiz soğuk, karanlık zindan olsun, yemeğimiz toz toprak olsun, başımızdaki yastık taş olsun. Var olduğum sürece, gücüm takatim beni terk etmediği sürece burada, yanında olacağım...