Şehriban Yıldırım

Şehriban Yıldırım
@Seboli
"İnsan olmak kolay değildir, hele ki 'insanca' yaşanabilecek  bir toplum düzeni  yoksa !"
Reklam
"Aklımı toplayıp her şeyi berrak görebilsem keşke."
"Sabahları uyandığıma sevinemiyorum ; gecenin sıkıntısı öğleye kadar sürdüğü için, sabahın verdiği diriliği yaşayamıyorum. Öğleden sonra da akşamın hüznü çöküyor. "
"Insan dünyaya sadece yemek ,içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı."
Sayfa 188