"-Sanırım yaşamaya bile üşeniyorsun.
-Öyleyim sanırım.
-Peki özellikle sevmediğin şey ne?
-Her şey. Bu aralıksız koşuşturma, sıradan tutkular, açgözlülükler, birbirinden üstün olma arzusu, dedikoduculuk, insanı baştan aşağı süzmeler..."
| Oblomov, İvan Gonçarov
🌼
Yüzümde bana güzel anılarımı hatırlatan çizgilerim gözlerimde bana hedeflerimi hatırlatan mor halkalarım; kalbimde sonsuz hissettiğim merhametim var...
Kendime has bir güzelliğim, kendi doğru bildiklerim, biraz çocukluğum, biraz deliliğim, hem dağınıklığım, hem titizliğim var. Hem anneyim hem sevgiliyim; Ellerimde becerim kendime yetebildiğim bir yüreğim var...
İyi ki kadınım, çünkü en karanlıkta bile, kendime ışık olacak bir gücüm var 🌷💐🌹🌼🌺
8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun 🌼