Sevcan

Sevcan
@Sevcanduru
La Vita e Bella ️
Üniversite Mezunu
İstanbul
İstanbul, 19 Aralık
203 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hiçbir şey istemiyorum.Hiçbir şey bana cazip görünmüyor.Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim. İnsan bir şey yapmalı,öyle bir şey ki...Yoksa hiç bir şey yapmamalı.Düşünüyorum:Elimizden ne yapmak gelir ? Hiç!...
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam

Sevcan

, bir kitap okudu
8/10
·448 syf.·
Beğendi
·
11 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Petros Markaris
8.1/10 · 117 okunma
Aslında insanın derdini bir başkasıyla paylaşması borç para almak gibi bir şey. Bir an için rahatlıyorsun,ama sonra bu geçici rahatlamayı aylarca korkunç koşullarla geri ödüyorsun.
Sayfa 378·Kitabı okudu
Edebiyat
...Les vices á la mode passent pour ventus. ... Kusurlar moda olunca erdemden sayılır.
Edebiyat

Sevcan

, bir kitap okudu
7/10
·132 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 6. kitabı
Mihail Bulgakov
7.6/10 · 25,7bin okunma
Reklam