Kemal'in tavırları beni deli ediyor.İnsan nasıl dayanır sevdiği bi başkasıyla evliyken izlemeye, yanlarında durmaya . Belki de sadece sevdiğinin yanında olmak için katlandı bunlara.Gerçekten sevse göz yumabilir mi insan?Garip,aşık olmadan anlayamayacağız galiba.