Neden insan hayatı,huzurun ve barışın kısa ama kötülüğün ve savaşın uzun sürdüğü bir yolculuktu?Neden hayat âdil değildi, mutluluk kısa ama mücadele tükenmezdi?
Sen bir çocuk romanı annesi ol isterdim.
Ölü mısır tarlaları hışırdıyordu
Ve kalbimde çıngıraklı yılan sürüleri
diye başlayan bir çocuk romanında...
Şalına sarınırdın, toprağa sarınır gibi
Erken öleceğini biliyordum bana bırakmak için,
bu acımasız ölü anne sesini.
Didem Madak
Yaptığımız ve yapmadığımız her şeyde neredeyse her şeyden önce başkalarının düşüncelerini dikkate alırız ve tüm endişelerin ve kaygıların hemen hemen yarısının bu tutumumuzdan kaynaklandığını görürüz.
Hayatımda en büyük kötülüğü sana yaptım. Hem de hiç istemediğim halde... Ne yazık ki bunu başardım. Başarılarımın en utanç verici olanı, en acımasız olanı... Lütfen beni affet, güzel günlerimizin hatırına bu kadarını esirgeme benden...