Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek,
İki adım daha atmıyoruz bizi tutuyorlar
Böylece bizi bir kere daha tutup kurşuna diziyorlar,
Zaten bizi her gün sabahtan akşama kadar kurşuna diziyorlar.
(Bu dünyadan "CEMALETTİN SEBER'de" geçti. Siz onu "CEMAL SÜREYA" olarak tanırsınız.)
İçimizde şeytan var... Can kırıkları var. Nefret var, yalanlar var... Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor... Melankoli ve hüsran var... Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
"Ya başka kimse yoksa gidecek! Sonuçta herkesin ister istemez bir yere gitmesi gerekiyor. Çünkü öyle zamanlar oluyor ki hiç tereddütsüz gitmek gerekiyor, sırf gitmek!