Songül~~

Biz şimdiye dek böyle üzüldük mü?
Reklam
..kırgın değilim, kendi içimde tutsak olduğumu, diri diri gömüldüğümü nasıl bilebilirlerdi? İmdat çığlığı atmamıştım ki!
" Ben kaderden bir şey istemedim.Her şey kendi kendine oldu.. günün doğması, akşamın olması gibi."
"İstediğin kadar güzel resim yap… Anlayan, kıymetini bilen olmadıktan sonra…"
"Ölmeden önce ne yaşamak gerektigini artik biliyorum. Size soyleyebilirim. Ölmeden önce yaşanmasi gereken şey ışığa donusen bir saganak yagmur."
Reklam