Gerçekten sevdiğim pek az insan var;hele saygı duyduğum daha az insan var.Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor;her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı,duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Aklından asıl geçenleri hiç yazamazsın mektuba. Karşındakinin beklediklerini , istediklerini yazarsın ki mektupsuz kalmayasın . Kendi zararına hep , onun yararına.