Erkekler kadınlardan korkar.Bu, hayatları kadar uzaktan gelen bir korkudur.Yalnızca kadının bedeninden,yüzünden ve kalbinden duyulan korku değil,aynı zamanda hayat ve Tanrı korkusu olan ilk günün korkusudur bu.Zira bu üçü birbirine çok yakındır:Kadın,hayat ve Tanrı.
Ne hoş bir güzelliği vardır;hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin.Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların,onurlu bir yaşamı seçenlerin.