Neden Türkiye'de eğitim 150 senedir nitelikçe gelişmişken son yarım asırdır düşüşe geçip geriliyor? Mesele sadece okul açmak, öğretmen yetiştirmek değildir;toplum eğitimle ne olacağını,hedefini anlayamamıştır. Bunu anlayamayan toplumlar her halükarda batar.
Sayfa 155 - Kronik Kitap, 1.Baskı, Söyleşi: Yenal Bilgici