"Herkes,beraberinde taşıdığı bir parmakliğin ardında yaşıyor.Simdi hayvanlarla ilgili bunca şey yazılmasının nedeni de bu.Ozgur ve doğal bir yaşama duyulan özlemin ifadesi.Oysa insanlar için doğal yaşam,insanca yaşamdır.Ama bunu anlamıyorlar.Anlamak istemiyorlar.İnsan gibi yaşamak çok güç,o nedenle hiç olmazsa kurgusal düzeyde kurtulma isteği var..."
” İnsanları sözleriyle değil, hareketleriyle ölç! Ondan sonra da arkadaş olabileceğin insanı seç. İpin ucunu bir verirsen ellerine yandığın günün resmidir. ”