Sunümid

Sunümid
Belke bir gün geçeceyiz çiçekli yollardan ellerimizde uçurtmalar? -𝔅𝔲𝔯𝔞𝔡𝔞 𝔣𝔞𝔯𝔨 𝔳𝔞𝔯 𝗚ö𝗸𝘆ü𝘇ü
Sözün gölgesi
En derin inciklik senin üçün kutsal olanın onlar üçün sadece bir verdiş olduğunu görmekdir- bezen insan sevdiyine benzemez- her sevgi şefqetli olmaz-
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Men bir Sevgi şeiriyem Sen'se -bahar zamanı - dediyi
Edebiyat
Poetik Sağlamlıq
Pascal- eyer sen içindeki derinliyi qoruyursansa seni yüzeysel olanlar anlamayacaq - bu bir lenet deyil lütfdür İnsanlar anlamaq evezine hökm vermeyi seçirler çünkü anlamaq sebr- hökm vermek ise üstünlük hissi verir A.Camus- cemiyyet seni ilk önce özün olmaya devet eder sonra da bunun üçün cezalandırar- Ve ne qeribedir ki neleri daha çox tenqid edirlerse,ele o özellikleri daşıyan insanları sessiz bir merhemetle heyatlarının merkezlerine yerleşdirirler--önceki mühakimeleri ile indiki münasibetleri örtüşmür. Ancaq sükut- baharının dünyası ferqlidir- çölde narazı yüzler ebedi tenqidler var , izledikde görürsen ki kimse baharı tapa bilmir- onlar uzaqdan sevirler, uzaqdan niftet edirler, uzaqdan darıxır... ve uzaqdan bitirirler - sevgi ve itki arasında hiss edilen paradoks sevdiyini sanarken heçneyi itirmediyini düşünmeyindir.- bu yolun en yorucu yanı kime aid olduğu bilinmeyen adressiz duyğulardır- insan neyi unuda bilmirse onu daha çox sevgiyle xatırlayar- Nietzsche yazırdı bir insan en çox içinde boğduğu şeyi nifretle anımsayır- belkede nifret dediyimiz şey derinliklerdeki deyerlerin kölgesidir- deyerleri ile ziddiyyet daşıyan insan öz prinsiplerine meğlub olub mühakime etmeyi seçer- Dostoyeviski - suç anlayışını insanın içindeki en derin boşluq ile bağlayırdı çünkü içinde saxladığı ikili duyğularla üzleşmeye cesareti yoxdur- eger yaxınında olduğu insanlar söylediklerinin eksidirse orada sadece meğlubiyyetin izleri vardır-" İnsan öz ruhuna deyer verdikde kime üstünlük verdiyinin ferqinde olmalıdır - temizlik başqasının yox öz içindeki ziddiyyetlerden arınmaqla mümkündür- Çünkü semimiyyet niyetle eyni yolda yürürse anlamlıdır- eger insanın dodaqlarından sevgi axıb elleri uzaqlıq dikirse bu artıq ziddiyyet deyil ruhunu terk etmeyin başqa adıdır Huzur
Felsefe
RuhumunKitabı
Bezen düşünürem ki bu dünyada hansı çiçek daha çox su alır? -derin köklü susuzluğa davamlı olan mı, yoxsa ki gözelliyi ile diqqet çekenmi? Cavab sadedir- parlayan sevilir, sessiz unudulur Men heyatın deriniliyini oxumaq isteyirem- çoxları yalnız başlığını,tanıtımını sevir kitabların İçindeki mübarize yol bezen ağrı onları yormasın diye Estetikli parlaq üzlere qaçdılar- içi boş olsada ferq etmez Maraqlısı budur daha çox onlar sevildi Onlar duyulmaq üçün deyil sevilmek üçün yaşayır- men ise sevilmek üçün deyil anlamaq üçün burdayam! 20 yaşlar- beşeriyyetin en derin seneleri Orada ümid çoxdur, insan ölümsüz olduğunu düşünür,sene sevgi vedleri verir azadlıq pıçıldayır Ve sonra yaş ireliledikce anlayırsan- her şey keçer- hetta sende! Yaşın yenilendikce sanki nerdivenleri çıxırsan- insan özüyle qarşılaşırsa yalnız orada başlayır düşünmek- Yeni yaşlara -yeni bilinmezliklere pille pille qalxmaq Eger bu ağırlığı derk etmeden yaşayırsansa sen hele başlanğıcdasan! Arxada qoyduğun 20 - lerde güleceksen de üzüleceksende ancaq daha derinden baxacaqsan Düşünmeden verilen qerarlara acele yazılan misralara Daha derin baxırsan ve belkede anlayışa.. Uşaqken bu pilleller macera olur gencken çağırış-her addımda hesabat var- ne qazandım, ne itirdim? Neyi geride qoydum - çoxları bu hesabatı bacarmır Qarşıdan yeni yaş gelir ve men bu pillekenden ora heyretle boylanıram- bu yolun sonunda ne var? Daha gözel olsun gelecek- ümid dediyin de budur - inanaraq böyümek- Her insan içinde bir ayna daşıyır - ve her kes cesaret etmez o aynaya-çünkü orada maskasız heqiqet yaşayır İnsanlar ise teatrlara öyrenib- süni gözyaşlarına süni tebessümlere grimlenmiş üzlere- prova edilmiş sevgi sehnelerine Çünkü rol yapmaq daha cazibadardır reallıq ise yorucu Çox danışan anlaşılmaz, çox susan ise tehlükeli
1000k
İnsan iyi görünmek için iyi olur bu ise saflık deyil
Meslek ve eğtim gereği insan hakkında düşündüyümüz zaman primat maymunlara özlem duymuşuzdur En azından art niyetleri yoktur onların.
Psikoloji