📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pascal- eyer sen içindeki derinliyi qoruyursansa seni yüzeysel olanlar anlamayacaq - bu bir lenet deyil lütfdür
İnsanlar anlamaq evezine hökm vermeyi seçirler çünkü anlamaq sebr- hökm vermek ise üstünlük hissi verir
A.Camus- cemiyyet seni ilk önce özün olmaya devet eder sonra da bunun üçün cezalandırar-
Ve ne qeribedir ki neleri daha çox tenqid edirlerse,ele o özellikleri daşıyan insanları sessiz bir merhemetle heyatlarının merkezlerine yerleşdirirler--önceki mühakimeleri ile indiki münasibetleri örtüşmür.
Ancaq sükut- baharının dünyası ferqlidir- çölde narazı yüzler ebedi tenqidler var , izledikde görürsen ki kimse baharı tapa bilmir- onlar uzaqdan sevirler, uzaqdan niftet edirler, uzaqdan darıxır... ve uzaqdan bitirirler
- sevgi ve itki arasında hiss edilen paradoks sevdiyini sanarken heçneyi itirmediyini düşünmeyindir.- bu yolun en yorucu yanı kime aid olduğu bilinmeyen adressiz duyğulardır- insan neyi unuda bilmirse onu daha çox sevgiyle xatırlayar-
Nietzsche yazırdı bir insan en çox içinde boğduğu şeyi nifretle anımsayır- belkede nifret dediyimiz şey derinliklerdeki deyerlerin kölgesidir- deyerleri ile ziddiyyet daşıyan insan öz prinsiplerine meğlub olub mühakime etmeyi seçer-
Dostoyeviski - suç anlayışını insanın içindeki en derin boşluq ile bağlayırdı çünkü içinde saxladığı ikili duyğularla üzleşmeye cesareti yoxdur- eger yaxınında olduğu insanlar söylediklerinin eksidirse orada sadece meğlubiyyetin izleri vardır-"
İnsan öz ruhuna deyer verdikde kime üstünlük verdiyinin ferqinde olmalıdır - temizlik başqasının yox öz içindeki ziddiyyetlerden arınmaqla mümkündür-
Çünkü semimiyyet niyetle eyni yolda yürürse anlamlıdır- eger insanın dodaqlarından sevgi axıb elleri uzaqlıq dikirse bu artıq ziddiyyet deyil ruhunu terk etmeyin başqa adıdır
Huzur
Bezen düşünürem ki bu dünyada hansı çiçek daha çox su alır? -derin köklü susuzluğa davamlı olan mı, yoxsa ki gözelliyi ile diqqet çekenmi?
Cavab sadedir- parlayan sevilir, sessiz unudulur
Men heyatın deriniliyini oxumaq isteyirem- çoxları yalnız başlığını,tanıtımını sevir kitabların
İçindeki mübarize yol bezen ağrı onları yormasın diye
Estetikli parlaq üzlere qaçdılar- içi boş olsada ferq etmez
Maraqlısı budur daha çox onlar sevildi
Onlar duyulmaq üçün deyil sevilmek üçün yaşayır- men ise sevilmek üçün deyil anlamaq üçün burdayam!
20 yaşlar- beşeriyyetin en derin seneleri
Orada ümid çoxdur, insan ölümsüz olduğunu düşünür,sene sevgi vedleri verir azadlıq pıçıldayır
Ve sonra yaş ireliledikce anlayırsan- her şey keçer- hetta sende!
Yaşın yenilendikce sanki nerdivenleri çıxırsan- insan özüyle qarşılaşırsa yalnız orada başlayır düşünmek-
Yeni yaşlara -yeni bilinmezliklere pille pille qalxmaq
Eger bu ağırlığı derk etmeden yaşayırsansa sen hele başlanğıcdasan!
Arxada qoyduğun 20 - lerde güleceksen de üzüleceksende ancaq daha derinden baxacaqsan
Düşünmeden verilen qerarlara acele yazılan misralara
Daha derin baxırsan ve belkede anlayışa..
Uşaqken bu pilleller macera olur gencken çağırış-her addımda hesabat var- ne qazandım, ne itirdim? Neyi geride qoydum - çoxları bu hesabatı bacarmır
Qarşıdan yeni yaş gelir ve men bu pillekenden ora heyretle boylanıram- bu yolun sonunda ne var?
Daha gözel olsun gelecek- ümid dediyin de budur - inanaraq böyümek-
Her insan içinde bir ayna daşıyır - ve her kes cesaret etmez o aynaya-çünkü orada maskasız heqiqet yaşayır
İnsanlar ise teatrlara öyrenib- süni gözyaşlarına süni tebessümlere grimlenmiş üzlere- prova edilmiş sevgi sehnelerine
Çünkü rol yapmaq daha cazibadardır reallıq ise yorucu
Çox danışan anlaşılmaz, çox susan ise tehlükeli