Çok mutsuz ve huzursuzdum. Bach, Marin Marais, Rameau dinlemek beni biraz rahatlatsa da kendimi onlara tamamen yakın da bulmuyor, sabahlara -kadar Genesis dinliyordum.
Bunları dinlerken çektiğim acıyı, hayatı anlamanın acısı olarak düşünüyordum, yaşamanın acısı, derim yüzülmüş gibiydi.