ays

ays
@Supangle
Burası benim krallığım.
Çok mutsuz ve huzursuzdum. Bach, Marin Marais, Rameau dinlemek beni biraz rahatlatsa da kendimi onlara tamamen yakın da bulmuyor, sabahlara -kadar Genesis dinliyordum. Bunları dinlerken çektiğim acıyı, hayatı anlamanın acısı olarak düşünüyordum, yaşamanın acısı, derim yüzülmüş gibiydi.
Reklam

ays

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
352 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Sylvia Plath
7/10 · 299 okunma