Burçin

Burçin
@Sutlak
Üniversite
İstanbul
8 Ekim
4 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
-Öyle mi? Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? -Bitmeyecek, dedi. -Hiç mi? -Hiç. -Niyetin katip olmak mı yani? -Hayır. -Ya? -İnsan olmak. - Orhan Kemal
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan ne de olsa daima biraz kabahatlidir.
Sayfa 25
Edebiyat
Arafın Kenarı
ben bu dünyaya büyük cümleler kurmaya gelmedim. bir yanlışlığın altına atılmış imza olarak geldim. çocukluğum, yanlış adrese bırakılmış bir mektup gibiydi. . ne zaman mutlu olmaya kalksam, bir yerlerden eski bir acı çıkıp geldi eteklerime yapıştı. ölmeyi çok düşündüm… ama ölüm de fazla ciddi bir iş gibi duruyordu. . ben o kadar ciddi biri değildim. sonra susmayı düşündüm… ama susmak da fazla bilgece bir duruş gibi geliyordu. . ben o kadar akıllı biri değildim. bir ara insanlığı anlamaya kalktım. bir kuyunun içine eğilip
Şiir
İçimde bir yolculukta tanışıp alıştığım, fakat pek çabuk ayrılmaya mecbur olduğum bir insana veda eder gibi bir his vardı..