On yedi gün boyunca uyumayan bir kadının anı yaşayışını, her şeyi daha iyi gözlemlemesini ve bir çok şeyi sorgulamasını anlatıyor. Anlatım tarzı harika, anı yaşatıyor . Ama yarıda bitti gibi. Acaba eksik mi çıktı aldım diye kitap hakkındaki yorumlara filan baktım. Lakin yazarın üslubu böyleymiş. Bir eksiklik hissetirse de ben sevdim. ️