Her ne yaşıyorsanız yaşayın geçiyor be. Ne zorluklara karşılaşırsanız karşılaşın hepsi bitiyor. O yollar aşılıyor, o sorunlar çözülüyor. Zaman alıyor, can yakıyor ama hepsi eninde sonunda geçip gidiyor. Aşk acısı mı çekiyorsun, ailen mi sorun ne bilmem ama her şey hepsi bir gün geçecek. Eski haline baksana. Eskisi gibi misin? Hayır, değiştin değiştik.. Zamanla, yaşadıklarımızla hepimiz değiştik; gerçekleri gördük. O pastadaki mum sayısı arttıkça anladık her şeyi. Daha önümüzde kocaman bir hayat var. Gezeceğimiz bir sürü yer, yiyeceğimiz onca yemek, okuyacağımız bir sürü kitap ve üflenilecek onlarca mum..💫
Ruth, insan denen varlığı , en iyisinin kendi rengi, kendi inançları , kendi politikası olduğuna ve dünyadaki diğer insanların ondan daha şanssız olduğuna inanmaya teşvik eden , o dar görüşlü ve sıradan zihniyete sahipti .
☙