Uzun zamandır yayınlanmasını beklediğim kitabım sonunda ön satışa sunuldu. Çok yakında tüm online satış sitelerinde yayınlanacak.
Sizlere kitabın içeriğinden biraz bahsetmek istiyorum.
Tek başına yaşayan yaşlı bir adamın öyküsü bu. Ana karakterimiz Nazım 70li yaşlarında, sessiz ve sakin bir şekilde taşrada yaşamaktadır. Kitap okumak onun için nefes almaktan fazlası sayılır.(Bunun nedeni hikayenin ilerleyen kısımlarında daha iyi açıklanıyor.) Fakat Nazım artık okuduklarını kavrayamacak duruma gelir, bunun sebebi yaşlılığıyla beraber gelen unutkanlık(alzheimer) hastalığıdır. Tek komşusu olan eve, yeni taşınmış öğrencilerden Selim ile tanışır ve onun hayatına dokunur. Aralarında daha ilk günden samimi bir dostluğun filizlendiğini ikisi de hisseder. Bir gün sohbetleri sırasında Selim, içinde bulundukları günün Perşembe olduğunu söyler ve o andan itibaren Nazım dehşete düşer. Çünkü o günün Perşembe olduğunu unutmuştur... Dahası bir önceki Perşembe ne yaptığını bir türlü hatırlayamaz... Hikayenin devamında ise Nazım tüm geçmişini unutmamak için hatıralarını yazmaya başlar. Ve onun geçmişine, saf ve samimi duygularına, acılarına ve mutluluğuna ve en önemlisi aşkına şahitlik ederiz. Ve Perşembe'yi neden beklediğini öğreniriz...
Tatlı, samimi ve nostaljik bir öykü yazmayı amaçladım bu eserde. Kitap şu an için florakitap.com adresinde satışta. Herkese iyi okumalar dilerim🙂
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saat 02:33, askerim ve nöbetteyim yine de hayallerimin peşinden koşmaya bıkmadan devam ediyorum. Tüm fırsatları okuyarak ve yazarak değerlendiriyorum. Herkese sevgiler, iyi okumalar dilerim. 🥰