Ha sahte çiçek ha seni anlamayan bir kalp. Bu ikisine de verilen emeğin beni bir yerlere götürdüğünü görmedim. Evet, her şeyin karşılığını beklemek doğru değil ama abi insan biraz da sevilmek istiyor.
Yazık ki, günümüzde her şey salt"ihtiyacı karşılamak" amacıyla yapılıyor. Meselâ çirkinlik âbidesi gökdelenler bu yüzden dikiliyor. Yine bu yüzden, cumhuriyet döneminin bir "cami mimarisi" oluşmuyor...
Bütün üzüntülerimiz, kırgınlıklarımız, hiddetlerimiz, karşımıza çıkan hadiselerin anlaşılmadık, beklenmedik taraflarındandır. Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?