Tuğçeloji

Tuğçeloji
@TugceSenel
“Madem ayrıldığımız yere tekrar döneceğiz, ne için bunca ayrılık, bunca acı ve keder?” diye soran âdemoğluna şunu demek için var bunca yolculuk: Ancak ateşte pişer ham olan. Ancak yürüyerek anlar üzerinde gittiği yolu insan. İşte budur bunca ayrılığın nedeni. Aşk de­ğil miydi emek? Sonsuzluğun ne demek olduğunu an­lamak için maruz kaldık bunca sonsuzluğa. İnsan tat­madığı yemeğin lezzetini bilir mi? İçinde bir parçasını taşımadığı şeyi anlayabilir mi? Yıldızlara bakınca onlara dokunmak istememizin sebebi yine onlardan bir parça­yı içimizde taşımamız değil mi? Habile üzülmemizin, Kabil’in korku ve endişesini, duyduğu pişmanlığı anla­yabiliyor olmamızın sebebi onlarla aynı kandan gelişi­miz değil mi? Bir ağacın kesilmesi üzüyorsa bizi bunun sebebi zamanında onunla kardeş olmamızdan kaynak­lanmaz mı? Yüksekten atılan bir taş dahi olsa ona ba­kınca düşüşü hissetmemiz, içimizdeki o kasılmanın se­bebi, zamanında ıssız bir dağın yamacında kendi başına oturan bir taş olmamıza kanıt değil mi?
Sayfa 95·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah sana sarılsam şimdi, kırılsa yalnızlığımın kemikleri.
Alıntı
"Birini gerçekten özlemişseniz ancak o zaman yüreğiniz etinize batar." İnsanın Acısını İnsan Alır Şükrü Erbaş
Alıntı