Drina'yı lisede okumuştum.O zamanlar okumaya başladığımda önce sıkılmış ama olaylar ilerledikçe bir hikaye değil bir efsaneyi anlattığını anlamaya başlamıştım. Bir köprünün etrafında dönen, diniyle, diliyle, kültürüyle yani her şeyiyle birbirinden farklı olan insanların yarattığı balkan efsanesini anlatıyor bu kitap. Eğer "azıcık" da olsa balkan tarihine merakınız varsa okuyun derim. İnanın tarihten çok daha fazlasını bulacaksınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların doğruluğun merkezinden çıktıkları su götürmezdi fakat henüz dairenin içinden tam olarak çıkmamışlardı. Savundukları doğru, oruç tutarak ve ruh çağırarak bu çemberin dışına çıkılmasının önlenebileceğiydi. Ruhlarla olan görüşmeler bir süre devam etmiş ve ne hikmetse kendilerini hiçbir zaman göstermeyen bir sürü fayda sağlamışlardı.