Şimdi ise çay istediğim garsona bile güvenemiyorum, ya çaktırmadan içine tükürüyorsa diye. Her şeyden ve herkesten kuşkulanan obsesif paranoyak manyağın teki oldum çıktım. Oğlum bana n'aptınız lan? Ne ara, nereye gömdünüz o her şeye kayıtsız şartsız inanan çocuğu?