insanın bazen dostlara ihtiyacı var , ilginç dostlara , hani yanında olmasa da onları anlayabileceği , Raskolnikov gibi mesela ,suç da islese, kizsak da onu anlayabilecegimiz , affedebilecegimiz , özellikle ondan bir seyler öğrenebileceğimiz , oturup beraber dusunebilecegimiz , beraber bir suçluyu yakalayabilecegimiz , bazen kendimizi onun yerine koyup maceralara atılabilecegimiz , hatta onunla beraber aşık olabileceğimiz dostlara ihtiyacımız var.Bazen bir kitabı bitirisiniz ama bir dost kazandiginizi hissedersiniz , hatta bir yerde görünce kitabi, dostunuz aklınıza gelir .Ondan bir seyler ogrenmissinizdir ve hayatınızın bir bölümünü beraber gecirmissinizdir.Bir kitabin en büyük getirisi belki de budur.