Nasıl seversiniz birbirinizi?
Mesela oturtup karşına seni, dikkatlice izledi mi?
Karşılıklı içilmiş birkaç sigara, Sen derinden bir nefes alırken üstelik gözlerinin içine baka baka, sigarasını üfledi mi? Hiç attımı sigarasını, sen geliyorsun ve ancak sen geliyorsun diye kapattı mı kapısını insanlığa?
Dizlerine yattı mı?
-Yatmadı de.
Yaptıysa gözlerini dikip yüzüne aşık aşık baktı mı?
-Bakmadı de.
"Yakarım lan bu şehri, bu şehir içinde sen varsan şehir; bu kalbim içimde sen varsın diye şehir, yoksa çöl!" Diye bağırdı mı sokağın boşluğunda?
-Yapmadı de.
-Kimse sen gibi olmadı de.
Siz nasıl sevdiniz birbirinizi?
-Sevmedik de.
"Sen dizginleri gevşetmiş dörtnala gidiyorsun."
"Hız hayattır," diye aniden cevapladı.
"Bunu bu akşam günceme yazacağım."
"Neyi?"
"Ateşten eli yanmış bir çocuğun ateşi sevmesini."