...
"Bir gün arkadaşımla onun evinde oturuyoruz dışarı çıkmamız gerekti. Çıkarken 4 yaşındaki oğlu "ben de geleceğim" dedi. Arkadaşım gelemezsin geç oldu dedi. Çocuk ağlamaya başladı. Baba "hayır gelemezsin" dedi. Çocuk ağlamaya devam edince baba "iyi tamam gel" dedi. Ben ona sordum şu anda çocuğa ne öğrettin?
Baba çocuğa şu mesajı verdi; "benim kurallarım vardır ama geçerli değildir. Yeteri kadar ağlarsan kurallarımı delebilirsin."
BU TÜR DAVRANIŞLAR ÇOCUKLARA SORUMLULUK ALMAMAYI ÖĞRETİR.
-ÖZGÜR BOLAT-