Tubitaa1907

Tubitaa1907
@Ylcntubi
Benim cehaletim de senin bilgin kadar kabul görmeye değer..;*_*
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeryüzünü ve gökyüzünü sevmek istedim,marifetlerini ve coşkularını ;ve bana ölümü hatırlatmayan hiçbir şey bulamadım...
Hakikati bulan,başkaları farklı düşünüyorlar diye,onu haykırmaktan çekiniyorsa,hem budala, hem de alçaktır.Bir adamın "benden başka herkes aldanıyor"demesi güç şüphesiz; ama sahiden herkes aldaniyorsa o ne yapsın?
"O da insanmış,onun da eksikleri varmış," demenin insanı mütevazılaştıran hoş bir tarafı var."**