Osman

Osman
@Ylmzosman
Karanlıktan korkuyorum patron, lütfen ışığı kapatma.
Deli kadınlar iyidir. Çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sınırlı, ne arzuları mahpus, ne öfkeleri prangalıdır.
Reklam
Toprağa düşecekler, Baz bunu biliyor, toprağa düşerken doğa türkülerini söylemeye devam edecek. Bu türküler kefenleri olacak, onları sarıp sarmalayacak.

Osman

, bir kitabı okumaya başladı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma

Osman

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.·
2019 11. kitabı
Oğuz Atay
8/10 · 33,4bin okunma

Osman

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2019 10. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma