Sevgili arkadaşlar, benden özel mesajla sürekli kitap tavsiyesi istiyorsunuz, bu çok hoşuma gidiyor. Onlarca insan kitap tavsiyesi istiyor, ülkeme dair umutlarım yeşeriyor.
Özellikle genç kardeşlerim. Bana sorarsanız okumanız gereken ilk kitaplar, işgal dönemini anlatan kitaplardır. Özellikle İstanbul'un işgal dönemini.
İşgal dönemini iyi okuyup öğrenin ki bugünkü durumumuz hakkında daha keskin fikirlere sahip olun.
Şimdi sizlere işgal dönemi ile ilgili bazı kitap tavsiyelerim olacak...
👇👇👇👇
✏️Yorgun Savaşçı-Kemal Tahir,
✏️Esir Şehrin insanları-Kemal Tahir,
✏️Esir Şehrin Mahpusu-Kemal Tahir,
✏️Sodom ve Gomore-Yakup Kadri Karaosmanoğlu,
✏️Yaban-Yakup Kadri Karaosmanoğlu,
✏️Üç İstanbul-Mithat Cemal Kuntay,
✏️Küçük Ağa-Tarık Buğra,
✏️Firavun İmanı-Tarık Buğra,
✏️Çamlıca'nın Üç Gülü - Hıfzı Topuz,
✏️Kalpaklılar-Samim Kocagöz,
✏️Halas-Mehmet Rauf,
✏️Biz İnsanlar-Peyami Safa,
✏️Sözde Kızlar-Peyami Safa,
✏️Ateşten Gömlek-Halide Edip Adıvar,
✏️Vurun Kahpeye-Halide Edip Adıvar,
✏️Sahnenin Dışındakiler-Ahmet Hamdi Tanpınar,
✏️Cehennem Yolcuları-Selahaddin Enis Atabeyoğlu,
✏️Pertev Bey'in Üç Kızı-Münevver Ayaşlı,
✏️Türk Kelebeği-Hasan İzzettin Dinamo,
✏️Kutsal İsyan-Hasan İzzettin Dinamo,
✏️Cumhuriyet Türküsü-Emine Işınsu,
✏️Dersaadet'te Sabah Ezanları, Sırtlan Payı-Atilla İlhan,
✏️Nişanlılar-Burhan Cahit Morkaya,
✏️Posta Yolu-Hilmi Ziya Ülken,