Semih

Semih
@Yuzeysel
Yaşamın aykırı uçlarındayım
Acizleri, layık olmadıkları mevkilere geçiren bir devlet batar.
Ötüken Neşriyat - 95. Baskı·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·536 syf.·
219 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2026 20:30
·
2026 1. kitabı
Yaş ilerleyince anlıyor insan. Mutluluk öyle gökten zembille inmiyor, itina istiyordu.
Can Yayınları - 32. Baskı·Kitabı okudu
Adımı seslenir sesin. Sesinde Büyükada'da bir gündoğumu... Bana bakıp büyülendiğini söylersin. Dilek ağaçlarından sen di­lerim. Mutluluk dilerim. Sen gidersin. Mutluluk hep güzel bir yalan olarak kalır kendime söylediğim...
Alıntı
Anladım ki aşk gözlerini kaybetmekti zaten. Sesini kaybetmekti, tümden kaybolmaktı. Başkasının gözünden bakıp, ağzıyla konuşmaktı. Aşk yakalandığım en kişiliksiz hastalıktı.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Edebiyat