Aslında hayatı her zaman pozitif yaşayamayız eğer öyle yaşanılırsa terslik vardır o hayatta çünkü negatiflikte olmak zorunda. Mükemmel bir hayat yoktur olmasında zaten eğer olursa hayatı öğrenemeyiz, mücadele etmeyi kendimizi tanımayı öğrenemeyiz. Kafaya takmama evet herkesin istediği gibi bende kafaya takmak hiç istemem ama bu kitapta okuduğum güzel bir cümle var “Sorunsuz bir hayat umut etme,iyi sorunlarla dolu bir hayat dile.” İyi sorunlarla dolu hayat diliyorum bende.