︎ K a y a ︎

︎ K a y a ︎
@_akdenizz
Acaba iyi bir şey, olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
SON.
Ölüm, belki cismani nazların en büyüğüdür. Belki; kim bilir?
Sayfa 179·Kitabı okudu
Edebiyat

︎ K a y a ︎

, bir kitap okudu
10/10
·214 syf.·
24 günde okudu
·
2024 35. kitabı
Yakup Kadri Karaosmanoğlu
8.4/10 · 54,6bin okunma
"Benim ümidim... Yağını nereden alıyor? Fitilini kimler tazeleyip yakıyor? Bilmem, bilmem... Fakat, bu umut benim tek gıdamdır. Bu umut benim yaşama gücümün en son parıltısıdır." (sf. 109) Yaban Yakup Kadri Karaosmanoğlu
Edebiyat
06.05
Atmosferde kayıp biten yıldız hafifliği kadar düşüm, Yokluğunun dayanılmaz boşluğunda Alevlerle üşümüşüm. Mevsim güneş saçsa, Toprak çiçek açsa, Ne çıkar? Yoksa senin gülüşün, Renksizdir, mehtapsız deniz zifirisi kadar; Âlemin görünüşü...
Şiir
Reklam