Arda 17 yaşındayken aşık olduğu Ertuğrul'la yirmi yıl sonra tekrar karşılaşır. Çocuğunu kaybetmiş ve evliliği çıkmazda olan Arda acısıyla baş etmek için babaevine gider. Ertuğrul'la karşılaşmaları ona gençlik anılarını hatırlatır. İki zaman dilimindeki olayları anlatan roman gençliğin verdiği toylukla, olgunluk yaşlarındaki toyluğun aslında bazen birbirine benzeyebileceğini hissettirdi bana. Sevmenin neye iyi gelip neye gelmeyeceğine dair düşündürdü beni.