Beni bir kere aldatan birine artık hiçbir zaman güvenmemem doğru ve zekice bir şeydir, çünkü o artık ilkesel olarak kirlenmiştir.
Ama beni biri aldattığı için tüm diğer insanlara güvenmemek... Bu, insanlardan nefret etmek demektir.
Korku cezadan çok daha fazla ürkütücüdür,çünkü ceza kestirilebilir bir şeydir,ancak korku belirsizdir ve o gerginlik sonsuz bir dehşet duygusu yaratır..