Pınar

Pınar
@_dilhane
Yerin üstünde, göğün altında bir yerde. . #56264107
İnsan acısından utanır mı Döktüğüm yaşlarla zehirleniyorum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben de bir insanım, hiçbir fevkalâdeliğim yok. Bir kadere bağlıyım, bir takım zaaflarla doluyum, belki herkesten daha zayıf..
Edebiyat
Yaşam; koskoca bir incinme.... İngeborg Bachmann
1000Kitap
...mutluluğu, mutluluğun hatırası kadar baltalayan bir şey yoktur.
Edebiyat
Bir acıyı bölüşmeye hazırım ama yeni bir pişmanlık yaşamanın düşüncesi bile bütün gücümü yok etmeye yetiyor. Tahammülüm yok.
Edebiyat