Evlatlar ebeveynlerinin hayal kırıklığıdır diye bir laf etmişti bir yazar, ismini şimdi hatırlayamadım. Yoksa tam tersi miydi? Evet evet sanırım tam tersiydi ebeveynler evlatlarının hayal kırıklığıdır demişti. Yoksa ben mi uyduruyorum şimdi bunu? Kimse yazmadıysa da biri yazsın, evlatlar ebeveynlerin, ebeveynler de evlatların hayal kırıklığıdır. Çünkü iki taraf da asla diğerinin istediği gibi olmaz.
Sayfa 55 - İthaki Yayınları