Sorarlarsa 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...
Yalnızca tek bir insan türü varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?
Bu dünyaya gelmek için hiç kimse bizim fikrimizi sormadı. Hiç kimse gelmek istiyor musun, burayı tanımak istiyor musun demedi. Hepimiz bizim isteğimizin dışında doğduk ve bir gün yine, kontrolümüz dışında ölüp gideceğiz. Ve hepimizin olmasını istediği hayalleri vardır. Bir de yaşamak zorunda olduğu hayatı…