Ah Muhsin Ünlü süper bir insanmış
Bence Alper abi ondan daha süper bir insan
Bendense bir bok olmaz
İkisi de yolda Ebu Bekir'i görseler en azından selamlaşırlar
Ben bir araba fırça yerim
Kesin der ki bana, "Oğlum manyak mısın sen niye bu
kadar içiyorsun?"
“İyi ki varsın abi. Sen olmasaydın yine yaşardık düşe kalka ama sen bize yaşamanın bir yolunu gösterdin. Sen bize nasıl yaşanılır öğrettin. Senin hayatının yolunda olmasını kendi hayatımın devamından daha çok istiyorum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün dünyanın yamyamları kaç kişi yemişlerdir ulan? Bin, 10 bin, 20 bin kişi, 1 milyon kişi yemiştir tamam mı,(...)Bir Hitler çıkıyor 40 milyon. Hangisi yamyamdır abi?
Hangisi insanlık düşmanı?
Kendi içinde ne yaşıyor bilmiyorum ama yaşarken eğlendiği çok belli. Sahil boyu ıslık çalarak yürüdü. Güvercinle selamlaştı, kediyle şakalaştı, martıya sataştı. Ondaki neşenin yarısı herkeste olsa gül gibi yaşar giderdik. Ne kavga ederdi insanlar kendi aralarında ne de savaşlar çıkardı bir hiç uğruna…
"Seni seviyorum, kardeşim,” dedi yavaşça.
“Seni seviyorum, abi,” dedim ona sıkıca sarılarak.
“Şimdi ben bu kasabayı yakıp kül ederken sen de git ve onları
öldür.”