" Açıkçası kimseye borcum, minnetim yoktur ve bu, büyük bir hürriyet, tabii büyük bir yalnızlıktır. "
Sayfa 439 - Everest yayınları·Kitabı okuyor
Me
"İnsan en nihayetinde bir ada değil midir? Bir ada kadar tek başına, bir ada kadar kimsesiz... Öte yandan tek başına ve kimsesiz olmanın aslında tamamıyla kötü olmadığı fikri kuşatıyor beni. Zira tek başına olmak beraberinde özgürlüğü getirdiği gibi, kimsesiz olmak derinlere inmemize olanak sağlar. Karakterlerin bir ada gibi işlendiği ve bir ada misali yaşamış farklı bireylerin birbirini bulduğu romanlardan keyif alıyorum. 'A, sen burada mıydın?', 'Evet, ben hep buradaydım' diyen romanlardan bahsediyorum. 'Doğrusu bunca zaman tek başımaydım ama artık o kadar ıssız kalmama gerek kalmadı sayende...' diyebilmek kalbimizde bir umudun doğmasını mümkün kılar. Bu kitap bana tam da bu umudu tattırdı."
Sayfa 15 - Athica Yayınları
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
" İçimde bir şeyler kırılmıştı. "
Sayfa 433 - Everest yayınları·Kitabı okuyor
" Ben iyi biri miyim? "
Sayfa 425 - Everest yayınları·Kitabı okuyor
Hayata Dair
" Onunla yaşanacak bir aşkın ne zor, ne acıtıcı ama ne şahane ve baş döndürücü olacağını düşlemek bile uçuruyor beni! "
Sayfa 422 - Everest yayınları·Kitabı okuyor
♡Aşk♡
Merhamet...
Biliyorum onun nasıl bir insan olduğunu. Yerdeki karıncaya basmayanlardandır.
Alıntı