(Kasap) dünyayı satır, iğneyi bonfile sanıyordu, kanı tezgaha sızan, kemiği şiddetlice vurup da kırdığı sanıyordu. Geçen gün gittiğim dişçi de insanı çürük diş sanıyordu. Oraya baktığı için, insanın o kadarını gördüğü için o kadar ve o önemde sanıyordu. Bundan dolayı da kendini her şey sanıyordu. İnsan çürük diş ise dişçi de her şeydi. Kimse normalde dişçiye gitmek istemezdi çünkü dişçi insana çürük diş muamelesi yapardı.