📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap şu an için sadece öğütler ve hikayelerden ibaret bakalım kitabım devamında beni etkileyecek kisimlar olacak mi bende bekliyorum.....................
şimdilik fena değil ama bu kitabı mum ışığında okumak çok mis olur gibi geliyor bana bunu fa bir ara denemeli ve bunu okuyana da teşekkür etmeli.....:)
kitap nobel ödülü almış olmasina rağmen beklentilerimi karsilamadi ancak bu kitaptan sonra yazarin yazmış olduğu öbür kitapları da okumayi düşünüyorum umarim onlar daha iyidir