garbriel garcia denince akan sular duruyor benim için.Çoğu kimse yazarın gereksiz uzun tasvirlerinden ve konudan konuya atlamasından duyduğu şikayeti dile getirmiş ama ben onlara katılmıyorum.Bu kitapla beraber yazarın 3 kitabını okudum ve hiçbirindende sıkıldığımı hatırlamıyorum.Özellikle bu kitapta anlatılan cinayeti sanki şahit olmuş gibi hatırlıyorum.Garcia farkı bu olsa gerek...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek kelimeyle mükemmel ! Okurken adeta yaşatıyor.Yoksulluğu kapitalizmin acımasızlığını dramı herşeyi bulabileceğiniz muazzam bir eser.Okuduktan sonra henry fondanın başrolünü oynadığı aynı adlı filmide izlemenizi öneririm.
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · Sel Yayınları · 202045,8bin okunma
John steinbeck yazın dünyasındaki eşsiz eserlerinden biraz olsun farklı birşeyler yapmak niyetiyle karavanı ve köpeği charley ile amerikada yaptığı geziyi anlatıyor.okurken çok keyif aldım zira amerikanın eyaletlerini toplum yapısını adetlerini biraz olsun öğrenme fırsatı buldum.
Güzelliği dillere destan cennet çayırında geçen 12 öykünün olduğu bir kitap john steinbeck kaleminden okumaya değer bir kitap diye düşünüyorum okurkrn hiç sıkılmadım
stefan zweig kitaplarının neredeyse hepsini okumuş biri olarak aslında söyleyebileceğim çok şey var bu kitapla ilgili,Fakat kısaca söylemek gerekirse
kendi görüşüm insanların zenginliğe ve lükse olana merakının aslında doyumsuz doğasından kaynaklandığını gösteren ve her açlığın mutlaka doyuma ulaşacağının ve üzerine artık bir şey konulamayacağının anlatıldığı harika bir eser.not: bakmasını bilene tabii.