Zaman yok ki yalandı, bizden uzaktı
Bilsen nelere kadir insan
Biz seninle neden bilmem bugün yeniden uyuştuk ( buluştuk )
Sakladığın yüz inanmadı o an yine de benim oldu
Bir yanımda üzünce o unuttuğun o insanları
Sesleri duyan yüzüm yok hiç uzak dolaşma
"Belki de, seni az tanıyorum , demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir.
Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir.
Belki de az , her şey demektir.
Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir.."
"Napolyon olduğunu sürekli düşlemekten hoşlanan adamla, kendini Napolyon sanan adam arasındaki fark, mutlu hayalci ile mutsuz şizofren arasındaki farktır."
Argoda kullanılan bir sözcükle canyayınları 'nın bastığı bir kitapta karşılaşmak epeyce bir şaşırttı öncelikle. Daha sonra kısmen konuşma diliyle, kısmen de bozuk Türkçeyle yazılmasına hayret ettim.
Ama önyargıları bir kenara bırakıp okuduğumda fazlasıyla keyifli yazarın tabiriyle "Türkçe romansı " bir kitap okumanın tadına vardım.☺
Cihangirli Orhan ve onun Avusturya'dan gelen yarım yamalak Türkçesi ve bir dünya problemi olan Aslı'nın birindenbire evlenivermesi... Reklamında müteahhitinin oynadığı büyük bir inşaat firması... Binbir emek ve kısmen de bürokratik uyanıklıklarla kurulan tarihi tiyatronun yıkılmak istenmesi...
Gündelik yaşama yakın, kafanızı dağıtmak ve kendinizden uzaklaşmak için keyifli bir seçim olacaktır Sibop
Başar Başarır