Ruhunu şeytana satmak deyiminin bence tam karşılığı bir kitap.okurken şeytanla pazarlığa oturmuş hissedersiniz kendinizi.bir nevi kafasın da tam tanrı imgesi oluşmayanlar için okunması gerekir.olanlar ve pişmanlıklar.hikayeyi ankatmak istemem mutlaka anlayarak okuyun pişman olmazsınız.
Kadınların mutlaka okuması gereken bir kitap.Mustafa kemal i o zaman anlayacakları bir kitap. Sapkın erkeklerin neden şeriat gelsin dediğini, kadını aşağılamanın yasallığı,birçok kadınla evlenilmesi,kadınları eve hapsetmesini çok iyi anlayacaksınız.bunların peşine takılan kadınlara aklım ermiyor. Yahu senin üstüne iki kadın ve bitmek bilmeyen ızdırap getirecek bir sistemi neden savunursun.meryem ve leylanın hikayesi ders olarak okutulmalı ülkemiz de.gerçekten istedikleri hayatın acısını ancak okuyarak belki kavrarlar.