Beren

Beren
@ariel01
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.
Unuttum diyemem fakat üzerimde bir tesiri kalmamış.
"Doğrudur, kitap okumak karın doyurmuyor.Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik."
Edebiyat