Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
5/10
·282 syf.··
2026 6. kitabı
·
143 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2026 22:43
Gorki’nin anlatımında beni cezbeden, acıyı bir ajitasyon aracı olarak kullanmaması. Olanları bir çocuğun gözünden ama bir yetişkinin ustalığıyla anlatıyor. Sokaktaki sıradan insanların, "ayaktakımı" olarak görülenlerin onurunu, çaresizliğini ve dayanışmasını o kadar doğal işliyor ki, o tozlu sokakların kokusunu burnunuzda hissediyorsunuz.
Edebiyat
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,6bin okunma
Reklam
Kurt biraz keyifsiz ama toparlayacak..
Duygu ve Düşünce
Uyandım artık, açıldı gözlerim..
En kötü kabuslar uyanıkken görülürmüş..
Alıntı
Üstümde ak gömlek var,bir nar lekesi çıkmaz beyazdan, birde kan..
"O büyük ve muazzam zamanda unuttum Kanatlarım çok oldu üşüyor benim Bu beyaz ıssızlıkta göğsüme düşüyor Bu yüzden eğik boynum Bir kuşun anısı kalmış bende, saklı Bundan gözlerimdeki kayalık, içimdeki serseri buzullar Dürtme içimdeki narı Üstümde beyaz gömlek var."
Şiir
Nasılsın?
"Sen ateşteydin İbrahim, Sorana gül bahçesindeyim diyordun."
Duygu ve Düşünce
Reklam